Известие

Collapse
No announcement yet.

от 1.8 ТС към 2.0 ТС ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • от 1.8 ТС към 2.0 ТС ?

    Интересува ме каква е процедурата за смяна на двигателя. В момента съм със 1.8 16v и искам да слова 2.0 16v. Какво ще трябва да се смени и какво мога да ползвам от 1.8цата (спирачки, съединител и т.н)?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
    sigpic

  • #2
    За тази интервенция ще ти трябва по мотора стойката която държи алтернатора и хидравличната помпа, тампона които е от горе на ремъците (тип кокал).
    Иначе всичко останало е еднакво (карета,датчици,електроника и прочие)

    Аз на 2.0 мотора бях с маховик и съединител от 1.8 (разликата е в големината 1.8-215мм; 2.0-230мм)
    Спирачната система е еднаква.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
      Интересува ме каква е процедурата за смяна на двигателя. В момента съм със 1.8 16v и искам да слова 2.0 16v. Какво ще трябва да се смени и какво мога да ползвам от 1.8цата (спирачки, съединител и т.н)?
      Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        мерси за инфото остава да намеря читав двигател
        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави
          Не го лъжи човека бе, Мурджев, спирачките са си 284, както на 1.8, така и на 2.0

          Иначе моето мнение е, че не си заслужава инвестицията за има-няма 10 коня.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Не го лъжи човека бе, Мурджев, спирачките са си 284, както на 1.8, така и на 2.0

            Иначе моето мнение е, че не си заслужава инвестицията за има-няма 10 коня.
            Да еднакви са спирачките бате Бобко, ма 2,0 си е 2,0. Ако неговия е читав и го продаде а купи 2,0, тоест не се наложи да дава 2000лв. си заслужава, инак и аз съм на мнение че не си заслужава ако ще се дават сериозни суми.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Аз съм го играл този филм както се казва.От 1.8(144кс.) на двигател 2.0(155кс.) от 166.За стойката вече ти казаха,че трябва да е от 145/6 + стойката на комресора на климатика.Разлика във вървежа имаше,не е кой знае какво но има.Не съм сменял компа обаче.Аз се реших на това защото моят мотор беше масларник,а 166-та ми дойде много изгодно(по-евтино от двигател а и останаха части за продаване),но ако на твоя двигател му няма нищо не виждам каквато и да е причина да го сменяш.Сега пак съм с 1.8(на Васил Петров) и колата най-накрая си намери подходящото сърце.

              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                Аз съм го играл този филм както се казва.От 1.8(144кс.) на двигател 2.0(155кс.) от 166.За стойката вече ти казаха,че трябва да е от 145/6 + стойката на комресора на климатика.Разлика във вървежа имаше,не е кой знае какво но има.Не съм сменял компа обаче.Аз се реших на това защото моят мотор беше масларник,а 166-та ми дойде много изгодно(по-евтино от двигател а и останаха части за продаване),но ако на твоя двигател му няма нищо не виждам каквато и да е причина да го сменяш.Сега пак съм с 1.8(на Васил Петров) и колата най-накрая си намери подходящото сърце.
                Еееее Дани без софт не е това което трябва да е. Компира задължително за съответния мотор.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Всичко можеш да ползваш,даже няма да имаш драма с инсталацията,само сменяш компа и кутииката..............палиш и газ.............Е спирачките са по-гоеми на 2.0,но и тва се прави
                  Така като гледам колата от подписа и снимката, най вероятно е цф1 1,8 тс (motronic M2.10.04) за това ти трябва само един еепром чип със горивна карта от 2,0 ТС (m2.10.04 ) ( с вътрешен фейслифт и старите брони) Не от TI или QV, които са до края на 97 или пък от 155 2,0ТС 16В, те са със (Motronic М2.10.03) еепром е различен -колата пали и работи но включва перката на втора скорост постоянно и свети инжектора на таблото.

                  Махаш старият еепром и слагаш новият и нищо друго(на правоъгълен цокъл 9 Х 7 са пиновете 512К(ако не се лъжа) чипът се намира и за по 3-4 лева Празен и си му копни от някоя 2.0 със същият комп (motronic M2.10.04) и си готов), не сменяш нито имобилайзер нито ключове или компа! дебитомера е същи, инжекторите са същите! датчиците на коляновия вал, фазов сензор и акустичният сензор са същите!

                  поздрави и успех
                  Last edited by Majed_146; d.m.y г., 17:06.
                  sigpic
                  Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                  FIAT TIPO 1.6 DOHC

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                    Така като гледам колата от подписа и снимката, най вероятно е цф1 1,8 тс (motronic M2.10.04) за това ти трябва само един еепром чип със горивна карта от 2,0 ТС (m2.10.04 ) ( с вътрешен фейслифт и старите брони) Не от TI или QV, които са до края на 97 или пък от 155 2,0ТС 16В, те са със (Motronic М2.10.03) еепром е различен -колата пали и работи но включва перката на втора скорост постоянно и свети инжектора на таблото.
                    Моята Ti-ка е 97-ма CF1, с вътрешен лифт, пък е с М2.10.04 и не е единствената която съм захващал да е с такава конфигурация, защо реши, че от TI и QV ме става?
                    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                    Comment


                    • #11
                      2.10.3 са с старото табло като на боксиорката, 2.10.4 са с новото табло с кръглите духалки. На 2.10.4 ако сложиш Еку от 2.10.3 колата не пали, обратното не съм пробвал
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12


                        Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                        Моята Ti-ка е 97-ма CF1, с вътрешен лифт, пък е с М2.10.04 и не е единствената която съм захващал да е с такава конфигурация, защо реши, че от TI и QV ме става?
                        Колега: Колегата The cleaner ти отговори пълноценно, няма какво да добавя

                        Поздрави
                        sigpic
                        Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                        FIAT TIPO 1.6 DOHC

                        Comment

                        Working...
                        X